همه چیز در مورد اقامت در شیراز
مطالب
نکته ها
شیرازگردی
همه چیز در مورد اقامت در شیراز

شیراز یکی از قطب های گردشگری کشور ایران است. این شهر جاذبه های گردشگری متعددی دارد. برخی از جاذبه های شیراز جهان شمول هستند و در فهرست آثار جهانی یونسکو به ثبت رسیده اند. تخت جمشید و باغ ارم نمونه هایی از آنها هستند.

بسیاری دیگر نیز به ثبت ملی رسیده اند و در فهرست میراث ملی ایران زمین می درخشند، مانند نقش رستم، باغ دلگشا، حمام وکیل و غیره. حضور آرامگاه دو شاعر پارسی گو و محبوب در این شهر نیز خود دلیل دیگری برای حضور خیل عظیمی از شعر دوستان و اهالی فرهنگ و ادب در این شهر است.

از سوی دیگر شهر شیراز با دارا بودن ظرفیت های پزشکی فراوان و پیشرفت های پزشکی زیاد به قطب درمانی کشور نیز مبدل شده است. حتی بیمارانی از کشورهای مختلف برای ادامه درمان خود به این شهر مسافرت می کنند.

از این رو هر ساله شیراز، میزبان گردشگران زیادی از اقصی نقاط دنیاست. به ویژه در فصل بهار و در اردیبهشت ماه این شهر مملو از توریست می شود. از این رو برای پاسخ به این همه تقاضا، انواع اقامتگاه ها در این شهر احداث شده است.

هتل های زیادی از 2 ستاره تا 5 ستاره در این شهر وجود دارند. هتل ها بر اساس درجه هتل و امکانات، قیمت های متفاوتی دارند. از هتل های خوب و پنج ستاره شیراز می توان هتل بزرگ شیراز را نام برد.

اقامتگاه های بوم گردی نوع دیگری از مکان های اقامتی شیراز هستند. این اقامتگاه ها معمولاً خانه هایی قدیمی و تاریخی هستند که بازسازی شده و اکنون به عنوان محل اسکان و خوابیدن مسافران استفاده می شوند. در برخی از آنها رستوران های سنتی نیز وجود دارد.

معمولاً هزینه هر شب اقامت در آنها بالاست ولی فضای دلنشین و خوبی برای گردشگران فراهم شده است. بیشتر آنها از تشک به جای تختخواب استفاده می کنند تا فضای سنتی و سبک زندگی ساده را به میهمانان خود القاء کنند. این اقامتگاه ها برای اندکی دوری از زندگی شهری امروزی جای مناسبی هستند.

همه چیز در مورد اقامت در شیراز


شیرازی های انسان هایی مهمان نواز و خونگرمند. تعدادی از آنها منازل مبله خود را تجهیز کرده اند و برای مدت کوتاه با قیمت هایی مناسب در اختیار گردشگران و مسافران این شهر قرار می دهند.

اجاره یک منزل مبله شیراز، این روزها به یکی از پرطرفدارترین مکان های اقامتی در بین مسافران تبدیل شده است. علاوه بر شیراز، در سایر شهرها نیز گردشگران به ویژه آنهایی که به صورت گروهی سفر می کنند، تمایل به اقامت در آپارتمان ها و منازل مبله را پیدا کرده اند.

دلایل زیادی برای محبوب شدن خانه مبله برای اجاره وجود دارد. اصلی ترین دلیل آن رفاه و آسایش موجود در آپارتمان مبله در شیراز است. از آنجایی که تمامی امکانات ضروری و مورد نیاز برای اقامت در این منازل وجود دارد، مهمانان احساس می کنند که در منزل شخصی خود سکونت دارند.

به ویژه آشپزخانه یک آپارتمان مبله شیراز کامل است و مسافران می توانند با خیال راحت و بدون آنکه وسایل اضافه از شهر خود به همراه خود بیاورند و جای اتومبیل خود را تنگ کنند، اقدام به آشپزی نمایند.

زیرا شاید صرف تمام وعده های غذایی در یک سفر چند روزه در رستوران، از نظر هزینه، بار مالی زیادی به خانواده ها و مسافران تحمیل کند. به کمک این آشپزخانه ها امکان تهیه یک غذای ساده و کم خرج تر فراهم می شود. به ویژه آنکه در آشپزخانه تمام واحدهای ارائه شده در سایت شیراز روم، یخچال نیز وجود دارد.

البته نکته ای که در اینجا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، نحوه پیدا کردن یک آپارتمان مبله در شیراز از منبعی است که مطمئن باشد و مسافران برای اجاره کردن آن و پرداخت بیعانه آسوده خاطر باشند. این روزها با پیشرفت تکنولوژی متأسفانه کلاهبرداری ها نیز پیشرفته تر شده و اعتماد کردن به هر سایت و هر شخصی به آسانی صورت نمی گیرد.

سایت شیراز روم با سالها فعالیت در زمینه اجاره منزل مبله در شیراز، سایتی مطمئن و دارای مجوز رسمی از جامعه هتلداران است. مسافران محترم می توانند بدون دغدغه، از هر کجای دنیا که به اینترنت دسترسی دارند، به این سایت سر بزنند و یا در شبکه های اجتماعی آن را دنبال کنند و در صورتی که هر یک از آپارتمان مبله شیراز را انتخاب کردند، به راحتی اقدام به رزرو آن نمایند.

این سایت با در نظر گرفتن سلیقه های مختلف افراد و میزان بودجه ای که برای اجاره یک آپارتمان مبله در شیراز در نظر گرفته اند، انتخاب های گوناگونی به افراد ارائه می دهد.

قیمت های مناسبی برای اجاره منزل مبله در شیراز وجود دارد. به ویژه اجاره سوئیت در شیراز، علاوه بر در اختیار قرار دادن امکانات، قیمت بسیار خوبی نیز دارد.

همه چیز در مورد اقامت در شیراز


امنیت هر خانه مبله شیراز نیز تضمین شده است و بیشتر آنها از نگهبانی برخوردار هستند. عکس های هر آپارتمان را ببینید، مشخصات آن نیز در ذیل آن آمده است. سپس برای رزرو تماس بگیرید.

نحوه رزرو آپارتمان مبله در شیراز


اول از همه باید به تاریخ سفر توجه کنید. اگر مسافرت شما در ایام تعطیلات است، بهتر است از یک هفته قبل به فکر رزرو کردن آپارتمان باشید. در ایام عادی از دو روز قبل نیز می توانید این کار را انجام دهید.

هنگام رزرو باید مبلغی به عنوان بیعانه پرداخت نمایید. این مبلغ به تعداد شب هایی که قصد اقامت در شیراز را دارید بستگی دارد. معمولاً باید بین 100 هزار تومان تا نصف کل مبلغ باید پرداخت شود.

کد هر واحد را از طریق تلگرام و واتس اپ به مشاوران شیراز روم اعلام کنید و پس از پرداخت بیعانه، عکس فیش واریزی را نیز ارسال کنید. این فیش را تا هنگامی که آپارتمان را تحویل می گیرید، نزد خود نگه دارید.

برای کنسلی و یا انصراف از رزرو شرایطی برای استرداد بیعانه وجود دارد. بهتر است که قبل از انجام رزرو تاریخ سفر خود را قطعی کنید و با مطالعه کامل مشخصات آپارتمان مبله آن را با دقت انتخاب نمایید.

سایت شیراز روم با هدف جلب رضایت مشتریان در شیراز، تیمی متخصص را گرد هم آورده است تا بهترین شرایط را برای مسافران فراهم نمایند.